تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
اخبار جديد بلاگ تز

اخبار جديد بلاگ تز

جديدترين اخبار روز دنيا را از ما بخواهيد

دستگاه تصفیه آب چاه صنعتی

دستگاه تصفیه آب چاه صنعتی جهت مصارف مختلف :
تصفیه آب چاه برای تأمین آب آشامیدنی
تصفیه آب چاه با توجه به نوع مصرف طراحی شده است. برخی از چاه های عمیق با ابعاد بزرگ برای استخراج آب متعلق به وزارت نیرو است. از آب مورد استفاده در این چاه ها برای تأمین آب آشامیدنی شهرها استفاده می شود. آب این چاه ها بلافاصله پس از بهره برداری به تصفیه خانه ها منتقل می شود. پس از انتقال به تصفیه خانه ، آب مراحل تصفیه و تصفیه را طی می کند.
شرکت آب پاکسازان که تولید کننده دستگاه های تصفیه آب (نیمه صنعتی - صنعتی) می باشد ، برای خرید دستگاه های تصفیه آب و خرید دستگاه های تصفیه آب صنعتی از واحد فروش ، مایل به همکاری با مشتریان عزیز و ثبت سفارش آنلاین می باشد.
تاریخچه تصفیه آب چاه
استفاده از منابع آب زیرزمینی در ایران سابقه تاریخی دارد. در گذشته آنها برای تأمین آب مورد نیاز خود کانال هایی حفر می کردند و طی قرن ها با استفاده از این روش توانسته اند منابع آبی خود را مدیریت و بهبود بخشند. این کانال متشکل از چندین چاه است که به صورت عمودی روی یک سطح مایل حفر شده اند. این چاه های زیرزمینی توسط یک گذرگاه متصل می شوند که دارای شیب ملایم زمین است.
در سالهای اخیر ، با گسترش صنعت ، کشاورزی و رشد جمعیت ، فشار بیشتری برای تأمین آب ، به ویژه از منابع زیرزمینی وجود داشته است. این فشار منجر به احداث بسیاری از چاههای آب در مناطق مختلف ایران شد. در همین حال ، شوری یا تلخی آب چاه ، آلودگی با فاضلاب و پساب های صنعتی و انسانی ، کدورت و ذرات شن و ماسه در آب منجر به روند استفاده از دستگاه های تصفیه آب صنعتی برای تصفیه آب چاه شده است.
آب مورد استفاده از چاه ها کاربردهای مختلفی دارد از جمله:
  • تأمین آب آشامیدنی
  • تأمین آب کشاورزی
  • کارخانه ها
  • گاو
روش های تصفیه آب چاه
  • کلرزنی
  • استفاده از دستگاه های تصفیه آب صنعتی
  • از یک شیرین کننده دریایی استفاده کنید
  • اسمز معکوس RO
  • استفاده از سخت کننده های رزین
  • فیلتراسیون نانو
  • اولترافیلتراسیون
دستگاه تصفیه آب چاه صنعتی
روش های تصفیه آب چاه با توجه به کیفیت مورد نیاز طراحی شده است. در برخی موارد ، آب فقط با سیستم کلرزنی قابل استفاده است. با این حال ، در بعضی از چاه ها ، به دلیل شوری زیاد (تلخی) ، نیاز به اصلاحات بیشتر است.
یکی از روش های تصفیه آب چاه ، استفاده از دستگاه های تصفیه آب صنعتی است. علاوه بر این ، می توان از نمک زدایی دریایی برای تصفیه چاههای نزدیک دریا استفاده کرد.
روش دیگری که استفاده می شود یا اسمز معکوس است یا اسمز معکوس. همچنین استفاده از سختی گیرهای رزینی و استفاده از نانو فیلتر از محبوب ترین روش های تصفیه آب چاه است.
در روش اسمز معکوس ، فاکتورهای شوری ، حلال ها و سختی آب توسط غشایی نیمه تراوا با کمک پمپ فشار بالا از آب جدا می شوند. در نتیجه ، آب با خلوص بالا و کیفیت خوب تولید می شود.
در روش سخت شدن رزین در تصفیه آب چاه ، فقط عوامل تصفیه آب موقتی شامل یون های کلسیم و منیزیم از آب خارج می شوند و کاتیون های آبی و آنیون های دیگر در آن باقی می مانند.
چاه های آب به دلیل ساختار و شکل زمین شناسی مانند یک فیلتر شن بزرگ عمل می کنند و بنابراین قسمت بزرگی از ذرات معلق و شن و ماسه را عبور نمی دهند. با این حال ، این شکل گیری طبیعی زمین به دلایل مختلف و به دلیل عواملی مانند زمین لرزه یا افت شدید سطح آب های زیرزمینی مختل می شود ، که باعث می شود مقدار زیادی شن از چاه خارج شود. در چنین مواردی ، تصفیه شن ، هیدروسیکلون یا در صورت لزوم اولترا فیلتراسیون در تصفیه آب چاه توصیه می شود.
تصفیه آب چاه برای تأمین آب کشاورزی
وقتی هدف از تصفیه آب چاه تأمین آب کشاورزی است ، مسئله اصلی و اجتناب ناپذیر آنالیز آب است. دستگاه تصفیه آب با توجه به سختی آب ، نوع نمک ها ، شوری آب و تجزیه و تحلیل آن و نوع مصرف کشاورزی طراحی شده است. با توجه به نکات ذکر شده می توان مناسب ترین دستگاه تصفیه آب را طراحی و ساخت.
در برخی موارد ، بسته به نوع آب و نوع مصرف ، استفاده از یک سیستم تصفیه آب ساده و ارزان می تواند به هدف ما برسد.
تصفیه آب چاه برای تأمین آب لازم برای کارخانه ها و کارگاه ها
در مواردی که چاه کم عمق باشد و برای کارگاه یا کارخانه استفاده شود. با توجه به اهمیت وجود بسیاری از باکتری های بیماری زا ، نیاز به استفاده از تصفیه آب با تجزیه و تحلیل دقیق اجتناب ناپذیر است. در برخی از چاه ها ، احتمال آلودگی آب به فاضلاب انسان نیز زیاد است که با تجزیه و تحلیل می توان به آن دست یافت.
توجه: وضوح و رنگ شفاف و بدون بو آب به معنای عدم وجود باکتری ها و میکروارگانیسم ها در آب نیست.
تصفیه آب چاه برای تأمین آب مورد نیاز دام
تصفیه آب چاه برای استفاده در دام مانند تصفیه آب برای مصارف آشامیدنی است. طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب و فرآیند استفاده از آن بر اساس تجزیه و تحلیل آب چاه و مصرف آن ؛ طراح.
تصفیه آب چاه شامل چندین روش است. یکی از روشهایی که برای تصفیه آب چاه با نانو فیلتراسیون استفاده می شود ، سخت کننده رزین اسمز معکوس است. عواملی مانند شوری آب چاه ، آلودگی فاضلاب و فاضلاب و همچنین ذرات معلق موجود در آب چاه منجر به استفاده از روش های تصفیه آب چاه شده است.
با توجه به میزان و نوع آلاینده های مختلف موجود در آب چاه و همچنین نوع استفاده ، باید یک دستگاه تصفیه آب مناسب انتخاب و طراحی شود.
دستگاه تصفیه آب چاه صنعتی
در فرآیند تصفیه آب (نمک زدایی / نمک زدایی / نمک زدایی از آب نمک و آب دریا) و اصول طراحی دستگاه های تصفیه آب در نتیجه استفاده از غشا os اسمزی و اختلاف غلظت جریان نمک های محلول در آب و جامدات و جامدات محلول در آب از غلظت های بالاتر به پایین تر جریان دارد. آب ورودی علاوه بر ظرفیت های مورد نظر ، پارامترهایی مانند فشار ورودی ، فشار اسمزی ، بازده تولید پساب و پارامترهای لازم باید طبق برنامه معتبر ، کل فرایند محاسبه شود. کنترل طراحی را در دست بگیرید.
ظرفیت سیستم های تصفیه آب تولید شده توسط شرکت مهندسی آب پاکسازان ، تولید کننده و سازنده دستگاه های تصفیه آب (دستگاه آب شیرین کن) در حالت های نیمه صنعتی با ظرفیت 400 GPD و در مدل های صنعتی از 5 متر مکعب در روز تا 5000 متر مکعب در شب می تواند امروزه طراحی و ساخته شود.

منبع(https://www.kisa.link/P5lH  
www.kisa.link/P5lH
)

 

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 23 تير 1400ساعت 15:05 توسط مسلم شريفي | تعداد بازديد : 102 | |

فیلتر شنی فلزی

فیلتر شنی فلزی وتفاوت‌های آن با فیلتر شنی فایبرگلاسی

هنگام راه اندازی فیلتر شنی جدید ، کارایی فیلتر همراه با تعداد ذرات گرفته شده در محیط افزایش می یابد. این فرآیند بلوغ نامیده می شود. در طی فرآیند رسیدن ، ممکن است خروجی مطابق با استانداردهای مورد نظر نباشد ، بنابراین جریان خروجی از فیلتر باید به مرحله بعدی در تصفیه خانه برگردانده شود. روش های بازیابی به ما امکان می دهد تا از فیلتر با حذف مواد جامد جمع شده از لایه فیلتر شن و ماسه استفاده مجدد کنیم.
در طی فرایند شستشوی آب ، آب (و هوا) دوباره به سیستم فیلتراسیون پمپ می شود. مقداری از آب شستشو ممکن است نیاز باشد که در قسمت اولیه فرآیند فیلتر مجدداً تزریق شود و پساب حاصل از آن باید دفع شود. زمان شستشوی معکوس با توجه به میزان آلودگی (گل یا کدورت) در پشت فیلتر که نباید از مقدار مشخصی بیشتر شود ، یا با مقدار افت سر در وسط فیلتر تعیین می شود که نباید به مقدار مشخصی برسد.
سازنده فیلتر شن و ماسه معدنی
دو کلاس اول فیلترهای شنی برای کارایی کارآمد به استفاده از لخته های شیمیایی نیاز دارند ، در حالی که فیلترهای شنی آهسته قادر به تولید آب با کیفیت بالا و عاری از عوامل بیماری زا ، طعم و بو بدون نیاز به عوامل شیمیایی هستند. علاوه بر کاربرد گسترده فیلترهای شنی در تصفیه خانه ها ، می توان از آنها برای تصفیه و تصفیه آب خانه های مسکونی نیز استفاده کرد زیرا مواد به کار رفته در آنها قابل استخراج و در دسترس اکثر مردم قرار دارد. تختخواب سندی
فیلتر شنی فلزی
فیلتر شنی چیست و انواع آن چیست؟
فیلتر شنی نوعی فیلتر است که مخزن آن می تواند از فایبرگلاس (FRP) ، بتن یا فلز ساخته شود و برای تصفیه آب و تصفیه فاضلاب و حذف ذرات معلق موجود مانند گل ، مواد آلی و ... استفاده می شود. این فیلتر حاوی لایه های ماسه است که از بالا به پایین حجم و درشتی آنها افزایش می یابد.
به طور کلی چندین کلاس از این دستگاه وجود دارد:
1- فیلتر شن سنگین
2- فیلتر شنی فشار قوی
3- فیلتر جریان رو به بالا
4- فیلتر شنی
فیلتر شنی
فیلترهای شن و ماسه به عنوان مرحله ای در فرآیند تصفیه آب در بخش فیلتراسیون استفاده می شود. فیلترهای شنی سه دسته اصلی وجود دارد: فیلتر شنی سریع (ثقلی) ، صافی شن و ماسه در حال افزایش و فیلتر شنی آهسته (کند). این سه دسته به طور گسترده ای در صنعت آب در سراسر جهان استفاده می شود.
فیلتر لایه ماسه ای نوعی فیلتر عمیق است. به طور کلی دو نوع فیلتر برای جدا کردن ذرات جامد از مایعات وجود دارد:
فیلترهای سطحی ، که در آنها ذرات جامد توسط یک سطح نفوذ پذیر جدا می شوند.
فیلترهای عمیق ، که در آن ذرات جامد درون یک جسم از یک ماده متخلخل جدا می شوند.
علاوه بر این فیلترها ، دستگاههای فعال و غیرفعال دیگری نیز برای جداسازی جامدات و مایعات وجود دارد مانند مخازن رسوب ، فیلترهای خود تمیز کننده ، گردابها و سانتریفیوژها.
انواع مختلفی از فیلترهای عمیق وجود دارد ، بعضی از آنها از مواد الیافی و برخی دیگر از مواد دانه ریز استفاده می کنند. فیلترهای ماسه ای نمونه ای از فیلترهای ریزدانه عمیق هستند. این نوع فیلترها اغلب برای جداسازی مقادیر کم (10 گرم در متر مکعب) از ذرات ریز جامد (100 میکرومتر) از محلول های آبی استفاده می شوند. همچنین ، فیلترهای شنی معمولاً برای فیلتر مایعات استفاده می شوند تا مواد جامد را به عنوان مواد با ارزش و مفید جدا کنند. بنابراین بیشترین کاربرد این تجهیزات تصفیه پساب (فاضلاب) است.
فیلتر شنی فلزی
مکانیسم کار با فیلتر شن و ماسه شرایط مختلفی را برای به دام انداختن ذرات ریز جامد روی سطوح ذرات شن فراهم می کند. هنگامی که مایع از یک ماسه متخلخل در یک مسیر پر پیچ و خم عبور می کند ، ذرات جامد به دانه های شن نزدیک می شوند و با مکانیزم های مختلف از مایع جدا می شوند:
  • برخورد مستقیم
  • جاذبه ون در وال
  • جذب الکترواستاتیک
  • رهایی
همچنین ، اگر انرژی الكتریكی پاریس در ذرات شن و ماسه و جامد وجود داشته باشد ، نیروی دفع الكتریكی سطح می تواند روند جداسازی را مختل كند ، كه می تواند ذرات به دام افتاده را دفع كند ، البته در اعماق بیشتر بستر. یک فیلتر شنی این ذرات را دوباره از مایع جدا می کند. به طور کلی ، دانه های شن و ماسه آلوده به ذرات جامد موجود می توانند ذرات جامد بیشتری را جذب یا دفع کنند. اگر ذرات جامد با از دست دادن بار الکتریکی سطح خود به دانه های شن و ماسه بچسبند ، ذرات بیشتری به آنها جذب می شود ، در غیر این صورت بار سطحی منجر به حذف ذرات دیگر از دانه های شن می شود.
در بعضی موارد ، برای اطمینان از جداسازی ذرات جامد موجود ، لازم است جریان ورودی را از قبل در لایه ماسه تصفیه کنید ، و این با یکی از روش های زیر انجام می شود:
با تغییر PH میزان بار ذرات جامد و ماسه ای را تنظیم کنید
انعقاد : افزودن کاتیونهای باردار (معمولاً آلومینیوم +3 یا کلسیم +2)
لخته سازی : افزودن مقدار کمی از زنجیره های پلیمری باردار و اتصال بین ذرات جامد (بزرگ شدن آنها) یا بین شن و ماسه و ذرات جامد.
سیستم های عامل
فیلترهای شن و ماسه قادر به کار با هر دو جریان بالا و پایین هستند ، اگرچه جریان دومی بیشتر دیده می شود. سیال موجود در دستگاه های جریان می تواند تحت فشار یا تنها توسط نیروی جاذبه جریان یابد. فیلترهای بستر شن و ماسه تحت فشار معمولاً در فعالیتهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و به فیلترهای ماسه سریع معروف هستند ، در حالی که از واحدهای ثقل برای تصفیه آب استفاده می شود و به طور گسترده در کشورهای در حال توسعه استفاده می شود. (فیلترهای شن آهسته) استفاده می شود.
فیلتر شنی فلزی
به طور کلی چندین کلاس فیلتر شنی وجود دارد:
  • فیلتر شنی سریع (جاذبه)
  • فیلتر شنی سریع (فشرده ، فشرده)
  • فیلتر شن افزایش می یابد
  • فیلتر شنی آهسته (کند)
در عملیات بزرگتر ، از یک سیستم برای توزیع آب خام ورودی به طور مساوی در سراسر فیلتر استفاده می شود ، به علاوه معمولاً یک سیستم توزیع برای کنترل جریان هوا وجود دارد. این سیستم به توزیع مداوم و متعادل هوا و آب کمک کرده و از غلظت جریان در نقاط جلوگیری می کند. به دلیل شستشوی مکرر برخی از دانه های شن از سیستم خارج می شوند. ذرات کوچکتر در بالای لایه های ماسه قرار دارند ، در حالی که ذرات بزرگتر در پایین قرار دارند.
دو فرآیند وجود دارد که تأثیر عمده ای بر عملکرد فیلتر شن و ماسه دارند ، یعنی ترمیم و بلوغ.
موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 23 تير 1400ساعت 15:02 توسط مسلم شريفي | تعداد بازديد : 105 | |

پمپ طبقاتی فشار بالا

مزایا و ویژگی های پمپ کلاس:
از مزایای پمپ زمینی افقی و پمپ زمین عمودی افزایش فشار ناشی از کارکرد پمپ است همچنین می توان گفت که این پمپ کوچک و ساکت است اما دوره تعمیر و نوسازی این نوع پمپ ها باید کوتاه و کوتاه مدت باشد. وی همچنین معتقد بود که مایع نباید حاوی ذرات معلق باشد زیرا می تواند آسیب جدی به پمپ وارد کند.
سرانجام ، پمپ افقی و پمپ عمودی نباید به دلیل فشار زیاد خشک و مایع شوند.
پمپ عمودی ایتالیایی

پمپ گریز از مرکز که پمپ گریز از مرکز است ، یکی از پمپ های دینامیک است. پمپ گریز از مرکز نوعی پمپ جابجایی غیر مثبت است که با چرخش پروانه انرژی را به مایع منتقل می کند. در این پمپ ها نیرو از موتور الکتریکی گرفته شده و به سیال منتقل می شود. مقداری از این انرژی برای حمل مایع به سمت بالا و در جهت مخالف گرانش ، که در واقع سر پمپ است ، استفاده می شود.

در حقیقت ، نیروی گریز از مرکز انتقال انرژی از پروانه چرخان به مایع برای تولید فشار و در نتیجه حرکت سیال است. پمپ سانتریفیوژ پرکاربردترین پمپ آب در صنعت است و می توان گفت بیش از سه چهارم پمپ های مورد استفاده در صنعت گریز از مرکز هستند. بارزترین ویژگی پمپ گریز از مرکز این است که در هر شرایطی مقدار معینی از جریان آب را با فشار ثابت تولید می کند.

کلاس پمپ چیست؟
پمپ های سانتریفوژ برقی سری ، پمپ هایی هستند که در آنها مایعات از طریق پروانه های متعدد واقع در طبقات بالا نیز منتقل می شوند.
این پمپ ها به صورت پمپ های چند مرحله ای ، چند پروانه ای یا فشار قوی نیز ارائه می شوند.
پمپ کلاس از یک ستون ، شافت اصلی یا شافت اصلی پمپ تشکیل شده است که پروانه ها و رگ ها یا دیفیوزرها را در یک ستون قرار می دهد.
با ورود مایع به پروانه و پخش کننده پروانه به داخل محفظه پمپ ، فشار افزایش می یابد و با پیشروی مایع و ورود به پروانه بیشتر و بیشتر ، فشار افزایش می یابد و مایع به سمت خروجی پمپ هدایت می شود ، اما نکته اصلی در جریان تغییر نمی کند پمپ است. سرعت موتور الکتریکی در پمپ برقی کلاس ثابت.
پمپ چند طبقه

                                                         
انواع پمپ های برقی رده:
پمپ برقی عمدتا به صورت پمپ کلاس عمودی و پمپ کلاس افقی تولید و عرضه می شود.
در نوع پمپ زمینی افقی که به پمپ زمینی دائمی نیز معروف است ، به دلیل اندازه کوچک و موقعیت کاملاً یکپارچه در محل نصب پمپ ، در مقایسه با پمپ برقی زمینی افقی کاربردهای زیادی دارد اما پمپ برقی زمینی افقی در مکان هایی با ارتفاع محدود. بسیار قابل بهره برداری است.
پمپ دسته افقی پمپ کلاس افقی

مشخصات فنی پمپ کف عمودی:
پمپ کف عمودی به صورت عمودی نصب شده و کاملاً قابل حمل است و دارای رد پای کمی است. همانطور که مشاهده می کنید ، از یک موتور الکتریکی و مجموعه ای از پمپ ها تشکیل شده است که شامل پروانه ، دیفیوزر و اتصالات ورودی و خروجی است که به مایع وارد می شوند. این باعث افزایش فشار پس از عبور از پروانه می شود.
پمپ کف عمودی کف پمپ عمودی

مشخصات فنی پمپ یک کلاس چیست؟
فشار عملیاتی بالا تا 30 برابر
دبی بالای پمپ به 45 تا 50 متر مکعب در ساعت می رسد
مصرف برق از 45 تا 55 کیلو وات
اندازه ورودی و خروجی از 1 اینچ تا 3 اینچ
بدنه پمپ از فولاد و چدن ساخته شده است
پروانه پمپ ساخته شده از فولاد و چدن
شافت پمپ از فولاد ساخته شده است
بوش سرامیکی برای کنترل چرخش شافت
دیفیوزرها برای هدایت جریان شعاعی
پایه استیل و چدن
کاربرد پمپ زمینی در صنعت چیست؟
پمپ زمین عمودی و پمپ زمینی افقی در بیشتر صنایعی مورد استفاده قرار می گیرند که برای عبور و انتقال مایعات ، به ویژه آب ، به فشار زیادی نیاز دارند ، از جمله
صنعت نمک زدایی صنعتی
صنایع تصفیه آب
خوراک دیگ بخار
دیگهای بخار و صنایع مرتبط با سیستمهای ترمودینامیکی
صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی
صنایع تولید اسید و پایه
صافی ها
آب و فاضلاب
برج های مسکونی
خانه مهر
آسمان خراش ها

مارک ها و مدل های موجود در گروه پمپ:
تولید کنندگان پمپ های برقی کف افقی و پمپ های کف عمودی برقی برای انتقال مایعات که به آنها پمپ های فشار قوی نیز می گویند ، به شرح زیر است:
پمپ سری PENTAX
پمپ سری LOWARA
پمپ سری GRUNDFOS
پمپ سری PUMPIRAN
پمپ سری EBARA
پمپ سری KSB
پمپ سری دنده
پمپ کلاس CNP
پمپ سری LEO
پمپ سری DAB
سایر پمپ های سری SAER

تعمیر و نگهداری پمپ زمینی:
از آنجایی که تعمیر پمپ به خصوص پمپ زمین عمودی و پمپ زمینی افقی نیاز به یک متخصص باتجربه دارد و از آنجا که داخل شافت و هسته اصلی پمپ پروانه ها و مخازن پروانه زیادی وجود دارد ، نگهداری آن بسیار حساس است و به آژانس نمی رود. و خدمات پس از فروش پمپ صدمات جبران ناپذیری به مصرف کننده وارد خواهد کرد.
پس از تعمیر و مونتاژ پروانه ها در داخل شافت مرکزی به دلیل عدم تحمل دیده شده توسط سازنده ، متأسفانه پس از راه اندازی پمپ ، نشتی بلافاصله از قسمت مکانیکی رخ داده و باعث خرابی قسمت بوش سرامیکی و اصلاح ظرف سرامیکی و آستر پمپ می شود. .

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 23 تير 1400ساعت 13:13 توسط مسلم شريفي | تعداد بازديد : 97 | |

دستگاه کنترل کننده اسمز معکوس(roc)

ین دستگاه برای مدیریت خودکار عملکرد سیستم تصفیه در مقیاس نسبتاً کوچک استفاده می شود. این سیستم شامل تست خودکار ، آزمایش عملیاتی ، کنترل وضعیت ، نمایشگر ، کنترل لمسی ، چراغ نشانگر و عملکردهای مشابه است.

مشاهده مقالات مرتبط بیشتر :

دستگاه آب شیرین کن صنعتی

دانلود فونت و قلم

Reverse osmosis controller کنترل کننده دستگاه اب تصفیه کن صنعتی:

چراغ های نشان گر بر روی roc کنترلر ها بسته به نوع کنترلر متغییر بوده و هر کدام معنا و مفهم خود را دارند.بطور مثال:در roc2313 چراغ هایی جهت هشدار :

1. اتمام آب خام

2. اخطار کلید لوپرشر سوئیچ(اخطار فشار پایین)

3. اخطار کلید های پرشر( فشار بالا)

4. اخطار پر بودن مخزن تولید

5. اخطار پمپ طبقاتی

تعببیه شده است.

این واحد کنترل بدون کمک نیروی انسانی مدیریت خودکار سیستم و بررسی آنلاین را فراهم می کند و قادر است با تمام تجهیزات تولید آب خالص و دستگاه های اسمز معکوس جهت آب شور و حتی آب دریا کار کند.

همچنین برای گیاهان نمک زدایی که سختی آن را از طریق تجزیه و تحلیل رسانایی الکتریکی آب و همچنین وظیفه کنترل و نمایش وضعیت عادی یا خرابی کلیه قسمتهای دستگاههای تصفیه آب صنعتی مانند پمپ ها و کلیدهای فشار نشان می دهند ، استفاده می شود. او مسئول است.

​در شکل زیر سنسور TDS دستکاه ROCرا مشاهده می کنید.

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 23 تير 1400ساعت 13:13 توسط مسلم شريفي | تعداد بازديد : 94 | |

تولید فیلتر شنی

فیلتر شنی

آب خام از طریق بستر فیلتر به سمت پایین جریان می یابد و به عنوان ماده معلق که با افزودن یک ماده منعقد کننده مانند آلوم یا پلی الکترولیت تصفیه می شود ، بر روی سطح شن و بین دانه های شن بلافاصله در زیر سطح حفظ می شود. در طی مدتی از دست دادن سر به طور مداوم افزایش می یابد و به محض بیش از حد افت فشار از فیلتر ، جریان کاهش می یابد.

مشاهده مقالات بیشتر:

دستگاه تصفیه آب صنعتی

فونت رایگان فارسی

فیلتر شنی

این فیلترها محبوب ترین روش برای از بین بردن کدورت از آب هستند. فیلتر شنی Pressure از یک لایه شن و ماسه چند لایه با اندازه متنوع و وزن مخصوص تشکیل شده است. این فیلترها برای از بین بردن کدورت و ذرات معلق موجود در آب تغذیه با حداقل افت فشار طراحی شده اند. این فیلترها به صورت سفارشی متناسب با نیاز فرآیند طراحی شده اند. این فیلترها در ساخت Mild Steel ، FRP یا SS با لوله کشی صورت و شیرهای مرتبط ارائه می شوند.
ساخت و ساز
فیلتر شن و ماسه فشار شامل یک مخزن تحت فشار عمودی یا افقی است ، با مجموعه ای از لوله های جلو و شیرآلات ، ماسه کوارتز سیلیکا درجه بندی شده با لایه های طبقه بندی شده زیر تخت متشکل از سنگریزه و شن ، یک توزیع کننده برتر برای توزیع آب ورودی به طور یکنواخت در سطح مقطع فیلتر و سیستم زیر تخلیه برای جمع آوری یکنواخت آب فیلتر شده.
روند
https://nitter.cc/search?f=tweets&q=%23iranfont&since=&until=&near=
https://nitter.cc/search?f=tweets&q=%23abpaksazan&since=&until=&near=

سپس فیلتر از کار افتاده و تمیز کردن محیط فیلتر با وارونه سازی جریان که به آن شستشوی معکوس نیز گفته می شود ، انجام می شود. برای کمک به تمیز کردن تختخواب ، گاهی اوقات شستشوی عقب با شستشوی هوا از طریق هم زدن از طریق سیستم تخلیه زیر انجام می شود. شستشوی هوا با یک عمل شستشو ، باعث شل شدن شن و ماسه می شود و ذرات رهگیری را شل می کند. فیلتر اکنون آماده است تا دوباره به کار بیفتد.
ما انواع فیلترهای شن و ماسه تحت فشار را ارائه می دهیم:

فیلترهای شن و ماسه فشار FRP تا قطر 2000 میلی متر
فیلترهای شن عمودی تحت فشار عمودی تا قطر 5000 میلی متر
فیلترهای شن و ماسه فشار افقی MS تا قطر 4000 میلی متر

فیلتر شنی تحت فشار - ویژگی های برجسته:

حذف کدورت کارآمد
MOC - FRP ، MSRL ، MSEP و SS
رسانه شن و ماسه چند درجه استاندارد و موثر.
افت فشار کم روی رگ
تمیز کردن هوا اختیاری در دسترس است.
گزینه های دستی ، نیمه اتوماتیک و خودکار

Fluid Systems سیستم های کنترل و دوز شیمیایی را برای دوزهای منعقد کننده هایی مانند Lime ارائه می دهد. سولفات آهنی ، PAC ، آلوم و مواد شیمیایی مطبوع خوراک مانند ضد رسوبات ، آنتی اکسیدان ها ، تمیز کننده های غشا و غیره
زمینه های کاربردی شامل

تصفیه آب خام
تصفیه فاضلاب
اسمز معکوس
فیلتراسیون فوق العاده
تصفیه آب خنک کننده
تیمار خوراک دیگ بخار

سیستم های دوز معمول شامل پمپ های نوع اندازه گیری با مواد ساختاری متنوع متناسب با کاربری شیمیایی است. برای اتصال به PLC موضعی یا DCS مشتری در صورت لزوم ، می توان تمام سیستم های دوزینگ را به سطح بالایی از اتوماسیون ارتقا داد.
طراحی های از پیش مهندسی شده با هنجارهای ایمنی بین المللی مطابق با نشت و مهار مطابقت دارد.

منبع

آب پاکسازان

شماره تماس : ۰۶۱۳۳۷۳۹۶۶۰

info@abpaksazan.com

اهواز شهرک صنعتی شماره ۲ فاز ۲ بلوار اصلی

abpaksazan.com

Abpaksazan

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 23 تير 1400ساعت 13:04 توسط مسلم شريفي | تعداد بازديد : 99 | |

فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی

فروش دستگاه تصفيه آب صنعتي يا به عبارتي فروش آب شيرن کن صنعتي:

جهت خريد يا فروش دستگاه‌هاي تصفيه آب صنعتي ro يا همان آب شيرين کن‌هاي صنعتي و نيمه صنعتي شما مي‌توانيد با از يکي از راه‌هاي مردمي(folkd) يا اينستاپيپر(Instapaper) اقدام کنيد، همچنين ميوانيد با مراجعه به سايت اخبار رسمي اطلاعات خود را در زمينه سيستم ro (اسمز معکوس) ارتقا دهيد.از آنجا که اين سيستم اسمز معکوس زير سينک است ، بايد فضايي را براي مخزن تحت فشار 4 گالني اختصاص دهيد - که ابعاد آن 11 اينچ عرض و 15 اينچ طول است. به نظر مي رسد که وقتي آب تصفيه شده از سيستم را چشيديد ، از فضاي کابينت خود ارزش آن را داشته باشيد.

 

از مطالب پربازدید ما دیدن فرمایید:

شرکت تصفیه آب ROاز دیگر مطالب مرتبط ما دیدن فرمایید:

دانلود فونت های رایگاناز دیگر مقالات ما دیدن فرمایید:

 

شرکت تصفیه آب صنعتی