تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
دستگاه آب تصفیه کن صنعتی RO چیست؟

اخبار جديد بلاگ تز

جديدترين اخبار روز دنيا را از ما بخواهيد

دستگاه آب تصفیه کن صنعتی RO چیست؟

دستگاه آب تصفیه کن صنعتی RO چیست؟

اما می تواند 1n یک محلول گرم اسید ضعیف از یک تا دو درصد اسید سیتریک حل شود. برای از بین بردن این مقیاس ها نیز ممکن است از محلول سیترات ammon1a استفاده شود. مقياس سرنوشت Calc ium به راحتي از مقياس كربناته حل مي شود كه با شستشو حذف مي شود. بلوک (1977) نتیجه گرفت که محلولهای EDTA Na4 · 4H20 (20 درصد) ، N ~ HC03 (7 درصد) و Zonyl FSA (0.005 درصد) که با pH 7 تنظیم شده اند بهترین نتیجه را برای انحلال سولفات کلسیم دارند.

مشاهده مقالات مرتبط بیشتر :

قیمت ممبران آب شیرین کن صنعتی

اجزای دستگاه تصفیه آب صنعتی

Boen and Johannsen (1974) گزارش کردند که رسوبات کلسیم با استفاده از محلول 15،000 تا 30000 ppm (2 تا 4 oz / gal) محلول EDTA (از نوع Tex یا Versene 100) از نظر شیمیایی به عنوان ارتوفسفات سه کلسیم قابل حذف است. با اسید سولفوریک به مقدار pH 7 تنظیم می شود. اگر سولفوریک باشد.

c 1 d برای مصرف 1 آماده سازی محلول 0 nممکن است از حد حلالیت سولفات کلسیم فراتر رود و اسید کلریدریک برای تنظیم pH ترجیح داده شود. تاكاهاشی و ابارا (1978) از مواد تمیز كننده توپ اسفنجی و عوامل پیشگیری از مقیاس برای توسعه مقیاس سختی در واحدهای خود استفاده كردند.

فیلتر شنی

تمیز کردن توپ اسفنجی یک روش سایش فیزیکی است که فقط برای تنظیمات غشایی ماژول لوله ای قابل استفاده است و بنابراین کاربرد محدودی دارد. کلوئیدهای غیرارگانیک و اکسیدهای فلزی مقیاس مواد رس مانند از سی ، AI ، Ca ، Mg و Fe حل می شود حتی بدون محدودیت یون های تحمیل شده توسط حساسیت به غشا i اسمز معکوس بسیار دشوار است و فقط تا حدی برداشته می شود توسط برخی از پاک کننده های با عملکرد بهتر آزمایش شده در آزمایشگاه (بلوک 1977). بنابراین توصیه می شود که به جای تلاش برای از بین بردن این رسوبات ، از تشکیل این رسوبات جلوگیری شود.

جهت مشاهده و دریافت بهترین فونت‌ فارسی اینجا کلیک کنید.

برای از بین بردن این مواد ریز ذرات و جلوگیری از ایجاد این رسوبات غشایی ، مراحل قبل از تصفیه مانند اولترافیلتراسیون یا انعقاد پلیمر لازم است. DuPont (1980a) اظهار داشت که در 1 مورد که آهن و اکسیژن در آب خوراک وجود دارد ، علیرغم استفاده از فیلتراسیون با کیفیت بالا رسوب آهن رخ می دهد. این رسوب دهی آهن منجر به افزایش افت فشار سیستم ، کاهش شار آب محصول و افزایش عبور نمک خواهد شد.

منبع