تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
اخبار جديد بلاگ تز

اخبار جديد بلاگ تز

جديدترين اخبار روز دنيا را از ما بخواهيد

تولید فیلتر شنی

فیلتر شنی

آب خام از طریق بستر فیلتر به سمت پایین جریان می یابد و به عنوان ماده معلق که با افزودن یک ماده منعقد کننده مانند آلوم یا پلی الکترولیت تصفیه می شود ، بر روی سطح شن و بین دانه های شن بلافاصله در زیر سطح حفظ می شود. در طی مدتی از دست دادن سر به طور مداوم افزایش می یابد و به محض بیش از حد افت فشار از فیلتر ، جریان کاهش می یابد.

مشاهده مقالات بیشتر:

دستگاه تصفیه آب صنعتی

فونت رایگان فارسی

فیلتر شنی

این فیلترها محبوب ترین روش برای از بین بردن کدورت از آب هستند. فیلتر شنی Pressure از یک لایه شن و ماسه چند لایه با اندازه متنوع و وزن مخصوص تشکیل شده است. این فیلترها برای از بین بردن کدورت و ذرات معلق موجود در آب تغذیه با حداقل افت فشار طراحی شده اند. این فیلترها به صورت سفارشی متناسب با نیاز فرآیند طراحی شده اند. این فیلترها در ساخت Mild Steel ، FRP یا SS با لوله کشی صورت و شیرهای مرتبط ارائه می شوند.
ساخت و ساز
فیلتر شن و ماسه فشار شامل یک مخزن تحت فشار عمودی یا افقی است ، با مجموعه ای از لوله های جلو و شیرآلات ، ماسه کوارتز سیلیکا درجه بندی شده با لایه های طبقه بندی شده زیر تخت متشکل از سنگریزه و شن ، یک توزیع کننده برتر برای توزیع آب ورودی به طور یکنواخت در سطح مقطع فیلتر و سیستم زیر تخلیه برای جمع آوری یکنواخت آب فیلتر شده.
روند
https://nitter.cc/search?f=tweets&q=%23iranfont&since=&until=&near=
https://nitter.cc/search?f=tweets&q=%23abpaksazan&since=&until=&near=

سپس فیلتر از کار افتاده و تمیز کردن محیط فیلتر با وارونه سازی جریان که به آن شستشوی معکوس نیز گفته می شود ، انجام می شود. برای کمک به تمیز کردن تختخواب ، گاهی اوقات شستشوی عقب با شستشوی هوا از طریق هم زدن از طریق سیستم تخلیه زیر انجام می شود. شستشوی هوا با یک عمل شستشو ، باعث شل شدن شن و ماسه می شود و ذرات رهگیری را شل می کند. فیلتر اکنون آماده است تا دوباره به کار بیفتد.
ما انواع فیلترهای شن و ماسه تحت فشار را ارائه می دهیم:

فیلترهای شن و ماسه فشار FRP تا قطر 2000 میلی متر
فیلترهای شن عمودی تحت فشار عمودی تا قطر 5000 میلی متر
فیلترهای شن و ماسه فشار افقی MS تا قطر 4000 میلی متر

فیلتر شنی تحت فشار - ویژگی های برجسته:

حذف کدورت کارآمد
MOC - FRP ، MSRL ، MSEP و SS
رسانه شن و ماسه چند درجه استاندارد و موثر.
افت فشار کم روی رگ
تمیز کردن هوا اختیاری در دسترس است.
گزینه های دستی ، نیمه اتوماتیک و خودکار

Fluid Systems سیستم های کنترل و دوز شیمیایی را برای دوزهای منعقد کننده هایی مانند Lime ارائه می دهد. سولفات آهنی ، PAC ، آلوم و مواد شیمیایی مطبوع خوراک مانند ضد رسوبات ، آنتی اکسیدان ها ، تمیز کننده های غشا و غیره
زمینه های کاربردی شامل

تصفیه آب خام
تصفیه فاضلاب
اسمز معکوس
فیلتراسیون فوق العاده
تصفیه آب خنک کننده
تیمار خوراک دیگ بخار

سیستم های دوز معمول شامل پمپ های نوع اندازه گیری با مواد ساختاری متنوع متناسب با کاربری شیمیایی است. برای اتصال به PLC موضعی یا DCS مشتری در صورت لزوم ، می توان تمام سیستم های دوزینگ را به سطح بالایی از اتوماسیون ارتقا داد.
طراحی های از پیش مهندسی شده با هنجارهای ایمنی بین المللی مطابق با نشت و مهار مطابقت دارد.

منبع

آب پاکسازان

شماره تماس : ۰۶۱۳۳۷۳۹۶۶۰

info@abpaksazan.com

اهواز شهرک صنعتی شماره ۲ فاز ۲ بلوار اصلی

abpaksazan.com

Abpaksazan

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 23 تير 1400ساعت 13:04 توسط مسلم شريفي | تعداد بازديد : 99 | |

فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی

فروش دستگاه تصفيه آب صنعتي يا به عبارتي فروش آب شيرن کن صنعتي:

جهت خريد يا فروش دستگاه‌هاي تصفيه آب صنعتي ro يا همان آب شيرين کن‌هاي صنعتي و نيمه صنعتي شما مي‌توانيد با از يکي از راه‌هاي مردمي(folkd) يا اينستاپيپر(Instapaper) اقدام کنيد، همچنين ميوانيد با مراجعه به سايت اخبار رسمي اطلاعات خود را در زمينه سيستم ro (اسمز معکوس) ارتقا دهيد.از آنجا که اين سيستم اسمز معکوس زير سينک است ، بايد فضايي را براي مخزن تحت فشار 4 گالني اختصاص دهيد - که ابعاد آن 11 اينچ عرض و 15 اينچ طول است. به نظر مي رسد که وقتي آب تصفيه شده از سيستم را چشيديد ، از فضاي کابينت خود ارزش آن را داشته باشيد.

 

از مطالب پربازدید ما دیدن فرمایید:

شرکت تصفیه آب ROاز دیگر مطالب مرتبط ما دیدن فرمایید:

دانلود فونت های رایگاناز دیگر مقالات ما دیدن فرمایید:

 

شرکت تصفیه آب صنعتی

دانلود فونت رایگان

تصفیه آب صنعتی

شستشوی معکوس کارآمد یکی از عناصر اصلی برای کار مداوم و بدون دردسر است. یک فیلتر فشار از EUROWATER به صفحه نازل مخصوص طراحی شده مجهز شده است. این توزیع یکنواخت را برای استفاده بهینه از مواد فیلتر و همچنین شستشوی معکوس تضمین می کند.

محیط فیلتر برای تصفیه خانه شما طراحی شده است

انتخاب محیط فیلتر کلید دستیابی به کیفیت آب مورد نیاز است. Nevtraco® و Demantex® رسانه فیلتر تولید شده توسط EUROWATER هستند. به این ترتیب می توانیم اطمینان حاصل کنیم که شما رسانه را با بهترین کیفیت فیلتر می کنید.

دامنه محصولات ما شامل تعداد زیادی کارخانه استاندارد است که همگی در داخل کشور مهندسی و تولید شده اند. نقطه شروع سیستم استاندارد ماژولار ما است که از انعطاف پذیری بالا ، قابلیت اطمینان بالا در عملکرد و زمان تحویل کوتاه اطمینان حاصل می کند. هر راه حل را می توان با استفاده از انتخاب مواد ، ابزار دقیق و سیستم کنترل - براساس دانش ترکیبی ما - مطابق با کاربردهای خاص سفارشی و ساخت.

طراحی گیاه

گیاهان فیلتر فشار با شستشوی دستی یا اتوماتیک در دسترس هستند. مخزن از فولاد یا فولاد ضد زنگ ساخته شده است. در داخل ، مخزن با توجه به کار در برابر خوردگی محافظت می شود و به همین ترتیب ، انتخاب رسانه فیلتر براساس ملاحظات فردی است. کارخانه های فیلتر فشار به صورت مدولار ساخته شده اند که امکان تغییر و ترکیب اجزا را با توجه به نیاز شما امکان پذیر می کند.

فیلتر با دوام بالا با پوشش سطح مناسب

فیلترهای تحت فشار EUROWATER به گونه ای طراحی شده اند که فقط از فرآیندهای طبیعی مانند اکسیداسیون و فیلتراسیون برای تولید آب آشامیدنی استفاده می کنند. مزایای استفاده از هوا فقط برای اکسیداسیون و فیلتراسیون عبارتند از:

محیط کار خوب

محیط کار بدون استفاده و نگهداری مواد شیمیایی خطرناک بسیار ایمن است.

بدون مشکل فاضلاب

فیلترهای فشار EUROWATER برای مصرف کم آب شستشو طراحی شده اند و آب شستشو ضرری ندارد. بنابراین ، با وجود مواد شیمیایی ، خطر پساب آب وجود ندارد.

عملکرد کاملاً ایمن

بدون خطر باقی مانده شیمیایی در آب آشامیدنی.

سهولت استفاده

دوز مواد شیمیایی نیاز به یک عملیات و حضور بسیار طاقت فرسا و همچنین کنترل و نظارت دارد.

بررسی اجمالی محصولات

فیلتر فشار مخزنی بسته با یک یا ترکیبی از فیلتر فیلتر برای از بین بردن یک یا چند آلودگی است. ما برای حذف آهن ، منگنز ، آمونیوم و تجمع پذیری در کارخانه های آب ، شرکت ها و خانه های خصوصی به بیش از ده ماده فیلتر مختلف از تامین کنندگان خود دسترسی داریم.

آب پاکسازان®

شماره تماس : ۰۶۱۳۳۷۳۹۶۶۰

info@abpaksazan.com

اهواز شهرک صنعتی شماره ۲ فاز ۲ بلوار اصلی

abpaksazan.com

Ab paksazan®

فرقی نمی کند که به آب آشامیدنی یا آب برای مصارف تجاری یا صنعتی نیاز دارید ، قبل از اینکه کیفیت آب لازم باشد باید تصفیه شود. پیچیدگی درمان به وضوح به کیفیت تأمین آب و کاربرد نهایی بستگی دارد.

https://nitter.cc/search?f=tweets&q=%23iranfont&since=&until=&near=
https://nitter.cc/search?f=tweets&q=%23abpaksazan&since=&until=&near=

یک گیاه - بسیاری از برنامه ها

مخازن فیلتر از فولاد ساخته شده اند و بنابراین بسیار مقاوم هستند و نسبت به تغییرات فشار حساسیت کمتری دارند. همبستگی بین فولاد و پوشش سطح مناسب آنها را بسیار با دوام و ماندگار می کند.

ترکیب آب و دما انتخاب پوشش سطح را تعیین می کند. پوشش سطح به عنوان پوشش داخل و خارج طبقه بندی می شود.

صفحه نازل عملکرد بدون دردسر را تضمین می کند

آب پاکسازان®

Nevtraco در درجه اول برای حذف آهن استفاده می شود اما می تواند برای حذف آمونیوم و نیتریت نیز استفاده شود. این ماده بر اساس آهک ساخته شده و چندین مزیت دارد:

ظرفیت بسیار بالا

مصرف آب شستشوی کم

ساخته شده از آهک بریوزوآ

خنثی سازی کربن تهاجمی

آب پاکسازان®

شماره تماس : ۰۶۱۳۳۷۳۹۶۶۰

info@abpaksazan.com

اهواز شهرک صنعتی شماره ۲ فاز ۲ بلوار اصلی

abpaksazan.com

Ab paksazan®

ثابت شده است که Demantex ماده ای بسیار کارآمد برای حذف منگنز است - حتی در شرایط دشوار با مقادیر pH پایین. این محیط فیلتر طبیعی چندین مزیت دارد:

دی اکسید منگنز خالص و طبیعی

جذب موثر

بک واش آسان

برای آب آشامیدنی تأیید شده است.

برای مشاهده منبع کلیک کنید.

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در شنبه 19 تير 1400ساعت 14:56 توسط مسلم شريفي | تعداد بازديد : 114 | |

قیمت دستگاه آب شیرین کن صنعتی

قیمت دستگاه آب شیرین کن صنعتی بر چه اساسی تعیین می شود؟

مزایای فرآیند اسمز معکوس در دستگاه اسمز معکوس

اندازه های مختلف مخازن آب وجود دارد که از دستگاه اسمز معکوس بدست می آید. بسته به نیاز صنعت ، انواع مختلفی از دستگاه های نمک زدایی صنعتی استفاده می شود. در این سیستم ها ، هر گونه باکتری و آلودگی از بین می رود. به همین دلیل ، یکی از اصلی ترین مزایای دستگاه اسمز معکوس ، کاهش هزینه های آب و انرژی است. نصب این دستگاه ها از همه لحاظ مقرون به صرفه است ، زیرا آب در یک چرخه می تواند وارد دستگاه آب شیرین کن شود ، آن را تصفیه کرده و در فرآیند ها مجدداً استفاده شود.

از دیگر مطالب ما دیدن فرمایید:

ایران فونت

آب پاکسازان

اطمینان حاصل کنید که یک تجزیه و تحلیل کامل آب را تهیه کنید ، اگر مشکلی در آب وجود دارد ، مشکل را در پیش تصفیه دستگاه آب شیرین کن حل کنید ، سپس این آب وارد فیلتر غشایی می شود ، به عنوان مثال ، اگر کدورت آب زیاد باشد ، ابتدا در پیش تصفیه آب شیرین کن صنعتی و سپس وارد آن شوید این آب غشایی است.

پاسخ: با توجه به اینکه دستگاه شیرین سازی اسمز معکوس از قسمتهای مختلف مونتاژ شده و بر روی قاب فولادی سوار می شود ، بنابراین بهتر است قطعات اصلی مانند پمپ ورودی ، پمپ کف ، مخازن فایبرگلاس ، مخزن تحت فشار ، صفحه برق ، سخت افزار و ... را انتخاب کنید. فوق العاده تولید کننده کارخانه آب شیرین کن باید از قطعات با کیفیت بالا برای کاهش کارکرد ، تعمیر و فرسودگی قطعات استفاده کند.
برای آب شیرین کن آب برای تصفیه آب سیستم نمک زدایی طراحی کنید

پاسخ: اهدافی که در هنگام بحث در مورد کارخانه تصفیه آب و نمک زدایی صنعتی مورد توجه قرار می گیرند باید برابر با برنامه باشند. مخازن شن و ماسه و کربن باید از نوع FRP یا رنگهای اپوکسی با پوشش های دریایی پلی اورتان ساخته شوند تا دستگاه شیرین سازی مشکل خوردگی کمتری داشته باشد.

برای تصفیه آب در دستگاه شیرین سازی اسمز معکوس صنعتی ، با توجه به آلودگی میکروبی بالا در روش تصفیه آب. سیستم اسمز معکوس و کلر باید نصب شود
فیلترهای میکرون در پیش تصفیه آب نمک زدایی صنعتی نصب می شوند تا عمر غشاها را با مش 5 میکرون افزایش دهند.
به منظور هدایت فشار زیاد آب به پشت غشاها ، باید یک پمپ زمینی با کیفیت بالا پس از سیستم پیش تصفیه آب تهیه شود. شیرین کننده مصنوعی نصب شده است
غشاهای سیستم اسمز معکوس (آب شیرین کن صنعتی) برای تصفیه آب مهمترین وظیفه را در یک کارخانه آب شیرین کن صنعتی دارند - آنها به وسیله غشاها تهیه می شوند تا 99٪ آب محلول را از آب جدا کنند.
برای کنترل حجم آب در یک دستگاه تصفیه آب صنعتی ، از یک جریان سنج یا در تنظیمات پردازش دستی یا خودکار استفاده می شود. بودن
ماژول CIP برای شستن غشاها استفاده می شود.

https://nitter.fiat-tux.fr/search?f=tweets&q=%23iranfont&since=&until=&near=
https://nitter.fiat-tux.fr/search?f=tweets&q=%23abpaksazan&since=&until=&near=

آب شیرین کن برای مصارف کشاورزی

با توجه به اینکه فقر آبی کره زمین را در کشور ما و سراسر جهان تهدید می کند ، باید بتوانیم از آن بهینه استفاده کنیم تا نسل های آینده با مشکلات کمتری روبرو شوند. صنعت کشت و صنعت یکی از صنایع پرکاربرد است که در آن میزان آب هدر رفته زیاد است. با تجهیز سیستم کشاورزی به آبیاری تحت فشار می توانیم مصرف آب را کاهش دهیم. سپس با توجه به اینکه نصب دستگاه آب شیرین کن صنعتی و آب شیرین کن کشاورزی باعث رقیق شدن آب می شود ، می توان محصولات بهتری نیز تولید کرد. اگر ما در صنعت آب خالص تولید یا استفاده کنیم ، میزان مصرف آب بسیار کمتر از آب سخت است.

abpaksazan.com
abpaksazan

دستگاه آب شیرین کن متشکل از قسمتهای مختلفی است که بر روی سازه جمع شده و دستگاه آب شیرین کن را تشکیل می دهند - به دلیل حساسیت تأمین آب در مراکز و صنایعی که به آب نرم و سبک نیاز دارند ، بهتر است قطعات انتخاب شوند. سلامتی. وی کارهای بیشتری انجام داد و از تجهیزات با کیفیت بالا برای ساخت دستگاه آب شیرین کن استفاده کرد.
و چرا انرژی به دستگاه آب شیرین کن آمد؟

آب شیرین کن صنعتی

آب شیرین کن صنعتی - دستگاه تصفیه آب صنعتی - دستگاه RO

آب معمولاً از 3 منبع اصلی و طبیعی قابل استخراج است:

آب های زیرزمینی مانند چاه ها و کانال ها (می توان آن را شیرین یا شور و دارای سختی کم یا زیاد نامید - یعنی TDS و TH می توانند هر تعداد باشند)
آبهای سطحی مانند رودخانه ها و چشمه ها (غالباً تازه اما ممکن است سختی زیادی داشته باشند - یعنی رنج TDS آنها معمولاً کم و TH می تواند نسبتاً زیاد باشد).
آب دریاچه ها ، دریاها و اقیانوس ها (همیشه بسیار شور - یعنی رنج مواد جامد محلول بسیار زیاد است)

به طور کلی برای انسان طبیعی است که حداقل برای سه مورد از نیازهای اصلی خود به آب احتیاج داشته باشد:

نوشیدن:
آب باید کاملاً شیرین و ترجیحاً کم جامد باشد (همچنین عاری از هرگونه آلودگی)
کشاورزی: ​​آب باید شیرین باشد اما سختی آن از اهمیت زیادی برخوردار نیست مگر در مورد کشاورزی مدرن ، به عنوان مثال از تجهیزات آبیاری قطره ای یا بارانی استفاده می شود که نباید ته نشین شود.
صنعت: آب باید شیرین و نرم باشد (حداقل محلول و سختی - حاوی حداقل مقدار ممکن TDS و TH باشد)

همانطور که مشخص شد ، انسان در اکثر موارد ذکر شده برای تهیه آب مورد نیاز به تصفیه آب نیاز دارد ، بنابراین دانشمندان و صنعتگران با کمک یکدیگر فن آوری ها و دستگاه های مختلفی را طراحی کرده اند.

 در این میان فن آوری های مبتنی بر روش اسمز معکوس (RO = اسمز معکوس) وجود دارد که به آن دستگاه RO یا دستگاه اسمز معکوس نیز گفته می شود.

همچنین ، از آنجا که این دستگاه ها به طور کلی آب نمک را به آب شیرین تبدیل می کنند ، در بین عموم مردم به آن آب شیرین کن یا آب شیرین کن صنعتی نیز می گویند.

دستگاه RO یا دستگاه نمک زدایی یا دستگاه اسمز معکوس قادر به کاهش یا حتی کاهش شوری ، نمکهای محلول و نامحلول ، سختی TDS ، سختی TH ، باکتریها و ویروس ها یا حتی رنگ و بو است. بنابراین ، در دنیای امروز ، محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان دارد.

کیفیت در کار اتفاقی نیست. ما با استفاده از استادانی با دانش و تجربه گسترده توانسته ایم بهترین دستگاه تصفیه آب را ایجاد کنیم. نصب در ایران و کشورهای همسایه و کمک خوب به صنایع مرتبط با آب

همانطور که مشاهده می کنید ، در این روش که کاملاً فیزیکی نیز است ، ابتدا آب از طریق پمپ وارد فیلترهای شن و ماسه و کربن می شود و سپس وارد سیستم میکروفیلتراسیون می شود.

در این مرحله کدورت و حلالهای معلق در آب به طور کامل از بین می روند.

اکنون پس از عبور از پمپ فشار قوی و افزایش فشار تا مقدار محاسبه شده ، به غشا memb غشا وارد شده و به یک پساب فاضلاب با کیفیت عالی ، شیرین و پساب تبدیل می شود.

(البته گاهی اوقات می توان از آب در طول روز برای مصارف مختلفی که به آب بهینه نیاز ندارند استفاده کرد.)

مطالعه غشاها از قرن هجدهم آغاز شد و در سالها و قرنهای بعدی تا تولید غشا مدرن در دهه شصت کمتر متداول شد.این غشا alsoها همچنین با مشکلاتی روبرو بودند که از گسترش آنها جلوگیری می کرد که یکی از این مشکلات است. غشاها قابل شستشو و گران نبودند ، اما در 20 سال گذشته فناوری نیز این مشکلات را برطرف کرده است.

یکی از این فناوری ها تولید غشاهای RO است و یکی از مزایای این غشاها چگالی زیاد جریان آب است. این غشاها نمک را جدا کرده و از آب برمی گردانند و آب خالص را با فشار مناسب عبور می دهند و همچنین به دلیل ماندگاری بالا ، این غشاها به کاهش هزینه ها کمک می کنند.

آب شیرین کن صنعتی

نمک زدایی یا اسمز معکوس صنعتی ، فناوری است که در آن آب از طریق یک غشا sem نیمه تراوا عبور می کند و تقریباً آب خالص به دست می آورد که تقریباً 99٪ مواد معدنی محلول و 97٪ کلوئیدها را از بین می برد.

اسمز چیست؟

با قرار دادن غشایی نیمه تراوا در بین دو محلول با غلظت های مختلف ، محلول با غلظت کمتر به محلول با غلظت بالاتر منتقل می شود و در نتیجه محلول غلیظ نازک می شود که اصطلاحاً اسموز نامیده می شود. سطح آب مقطر افزایش می یابد ، که به آن اختلاف سطح فشار اسمزی می گویند.

نمک زدایی یا فرآیند جداسازی غشایی که در آن آب دریا فشرده می شود تا با ایجاد یک جریان آب غیر محلول از غشا جدا شود

دستگاه شیرین سازی صنعتی

قیمت دستگاه شیرین سازی آب صنعتی Ro با توجه به نوع و ظرفیت آن متفاوت است و برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با ما تماس بگیرید.
منبع مقاله
موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در شنبه 19 تير 1400ساعت 14:14 توسط مسلم شريفي | تعداد بازديد : 108 | |

آنتی اسکالانت سیستم تصفیه آب صنعتی [1400]

آنتی اسکالانت سیستم تصفیه آب صنعتی RO

راهنمای خرید آنتی اسکالانت آب پاکسازان

آنتی اسکالانت و یا ضد رسوب‌ها یکی از انواعمواد شیمیایی دستگاه تصفیه اب صنعتی بوده که همانطور که پیش تر گفته شد برای جلوگیری از ماندگاری رسوب‌ها در دستگاه های آب شیرین کن مورد استفاده قرار می گیرد. ما در ادامه این مقاله تصمیم داریم تا علاوه ارائه نکاتی در مورد فروش مواد شیمیایی ،در مورد یکی از مهمترین این مواد یعنی آنتی اسکالانت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

گرفتگی و رسوب در سیستم های فیلتراسیون امریاجتناب ناپذیر است. منظور از گرفتگی چیست؟ شرکت آب پاکسازان که در زمینه تولید و فروش آنتی اسکالانت فعال است، نظر شما را به این مطلب جلب می‌کند.

image_f586312f53d37bb5cc9219f331ed36cfb88c94c7

آنتی اسکالانت آب پاکسازان

آنتی اسکالانت (anti-scalant) از مهم ترین مواد شیمیایی تصفیه آب صنعتی ro درمرحله ی پیش تصفیه دستگاه آب شیرین کن صنعتی نقش بسیار مهمی دارد؛ در این دستگاه تکنولوژی اسمز معکوس بهترین نوع فیلتر کردن و تصفیه آب محسوب می شود، جهت جلوگیری از املاح و رسوبات بر روی ممبران آب ورودی به سیستم ro میزان دوز مناسبی آنتی اسکالانت تزریق می‌شود. عدم استفاده از این ماده آسیب جدی به ممبران‌های دستگاه تصفیه آب صنعتی زده و موجب کاهش دبی خروجی وهمچنین بالا رفتن TDS آب می‌گردد، با گذشت زمان به دلیل وجود نمک‌های محلول در آب ورودی به سیستم تصفیه، محل‌های عبور آب از غشا دچار گرفتگی شدهو به اصطلاح scaling به وجود می‌آید.

محلولی برای کاهش اثرات رسوب ناشی از گرفتگیروزنه‌های غشای سیستم اسمز معکوس توسط رسوبات در آب استفاده می‌شود، آنتی اسکالانت در طول عمر ممبران اسمز معکوس تاثیر زیادی دارد و از هزینه های تعویض فیلترهای مصرفی سالیانه می کاهد.

استفاده مستمر از این ضد رسوب باعث افزایش طول عمر دستگاه و کاهش هزینه‌های نگهداری آن خواهد شد، کاربرد این ماده در دستگاه تصفیه آب صنعتی نیازمند دقت و توجه بسیاری است، بدین علت که انتی اسکالانت به مقادیری بیشتر یا کمتر از دوز مناسب یا از نوع بی کیفیت در دستگاه تزریق شود، نه تنها سبب رفع فولینگ ممبران نخواهد شد، بلکه مشکلاتی را نیز در سیستم اسمز معکوس در پی خواهد داشت، فلذا برای مشاوره با پشتیبانی شرکت آب پاکسازان تماس گرفته و مشمول مشاوره رایگان شده و دانش فردی خویش را بالا ببرید.

انواع گرفتگی غشا اسمز معکوس

  • کربنات کلسیم CaCo3
  • سولفات کلسیم CaSo4
  • سولفات باریم BaSo4
  • سولفات استرونیوم SrSo4
  • رسوبات سلیکا SiO2
  • فلوراید کلسیم CaF

انواع آنتی اسکالانت

انواع آنتی اسکالانت ها برای کارکرد های متنوع و طراحی های مختلف در سیستم اسمز معکوس می‌توان به موارد ذیل الذکر اشاره کرد.

آنتی اسکالانت فلوکن 260

یکی از برند های تولید کننده آنتی اسکالانت در دنیا فلون می باشد. خرید آنتی اسکالانت فلوکن 260 مدل جنرال و کلی این برند بوده که در ایران هم موجود است. شما می توانید برای خرید آنتی اسکالانت فلوکن 260 با پشتیبانی برخط شرکت تماس حاصل فرمایید.

آنتی اسکالانت اوستا

آنتی اسکالانت اوستا یا AVISTA VITEC یکی دیگر از انواع مدل‌های آنتی اسکالانت می باشد که در بازار ایران موجود است وPh آن بین 5 تا 6.5 بوده و دانسیته 1.1 دارد. مشکل این نوع آنتی اسکالانت‌ها تک محصولی بودن آن ها است و نمی توان برای هر مدل آبی آن را استفاده نمود.

آنتی اسکالانت جنسیس

آنتی اسکالانت جنسیس نیز همانند دیگر برند های آنتی اسکالانت وارداتی بوده و کیفیت آن در صورت اصل بودن قابل قبول می باشد، البته در خیلی از مواقع به دلیل وارداتی بودن این کالا‌ها نوع فیک و غیر اصل آن در بازار زیاد دیده می شود که باعث خرابی‌های زیادی در دستگاه تصفیه آب صنعتی ro  می‌شود که ما به این خرابی ها در مقاله خرابی دستگاه تصفیه آب صنعتی در سایت شرکت تصفیه آب پاکسازان به نشانی www.abpaksazan.com  اشاره کرده ایم.

سوالات مواد شیمیایی آنتی اسکالانت

? آیا دوز تزریق آنتی اسکالانت‌های مختلف، متفاوت هست؟

بسته به نوع آنتی اسکالانت و کیفیت آن میزان دوز تزریق متفاوت می‌باشد، به طور میانگین میزان دوز تزریق آنتی اسکالانت 1-6 ppm می‌باشد .

? تفاوت آنتی اسکالانت جنسیس و فلوکن 260 چیست؟

آنتی اسکالانت فلوکن 260 یک آنتی اسکالانت اسیدی است و در کنترل انواع رسوبات موثر است. آنتی اسکالانت جنسیس یک انتی اسکالانت قلیایی با دانسیته بالا است و در کنترل انواع رسوبات به ویژه رسوبات فلزی آهن و منگنز موثر است، انتخاب نوع آنتی اسکالانت بایستی بر اساس آنالیز آب ورودی و رسوبات موجود در آن انتخابشود و در صورت انتخاب درست بهترین عملکرد را خواهد داشت.

? کاربرد آنتی اسکالانت چیست و روش استفاده آن به چه نحو است ؟

آنتی اسکالانت به عنوان ماده ضد‌رسوب در صنعت تصفیه آب استفاده می‌شود. بر اساس میزان دبیورودی دوز تزریق مشخص شده و توسط دوزینگ پمپ به سیستم اسمز معکوس تزریق می‌شود.

?دلیل تفاوت قیمت در آنتی اسکالانت ها چه چیزی هست ؟

کیفیت و برند آنتی اسکالانت در قیمت آن بسیار تاثیرگذار می‌باشد . جهت اطلاع از قیمت آنتی اسکالانت می توانید با کارشناسان فروش شرکت آب پاکسازان تماس کرفته و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

? برای دستگاه آب شیرین کن بهتر است از مواد شیمیایی RO ایرانی استفاده شود یا خارجی ؟

با توجه به مشخصات آب ورودی و آنالیز آن باید مواد شیمیایی دستگاه تصفیه آب صنعتی مناسب انتخاب شود. ولی در صورت اطمینان از کیفیت هم آنتی اسکالانت ایرانی وخارجی مناسب هستند.

image_60b8bfa0f60684e1f1da41db240a03b8066b5f03

? شرکت آب پاکسازان متناسب با میزان آب آنتی اسکالانت پیشنهاد میدهد !؟

بله . کارشناسان فنی این شرکت بر اساس آنالیز آب و نوع رسوبات، آنتی اسکالانت مناسب را طراحی و تولید می‌کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید.

? چه پارامتر هایی در تعیین نوع آنتی اسکالانت تاثیر دارد ؟

پارامترهایی که باعث ایجاد سختی آب می شوند و نوع رسوبات موجود در آب در انتخاب آنتی اسکالانت تاثیر دارد.

نمونه های آنتی را بر اساس پارامتر‌هایی همچون مقدار و میزان Ph، وزن مخصوص، نوع رسوبات و نمک های موجود در آب نام ببرید

  1. آنتی اسکالانت 1400
  2. آنتی اسکالانت 2400
  3. آنتی اسکالانت 3400
  4. آنتی اسکالانت 4400
  5. آنتی اسکالانت 5500

شما می توانید بسته به نوع آب ورودی خود این مواد را در گالن های 10 لیتری، 20 لیتری، 220لیتری و 1000 لیتری تهیه نمایید.

image_8d7450db11dd06fb3dee3e724dbb8ff86a2bc9a3

? چه زمانی بایستی از آنتی اسکالانت استفاده کرد ؟

استفاده از آنتی اسکالانت به عنوان ضد‌رسوب بایستی بصورت مداوم انجام شود. این کار کنترل رسوبات بر سطح ممبران را کنترل کرده و عمر ممبران رو افزایش می دهد. برای تعیین زمان دقیق با تیم خدمات شرکت آب پاکسازان در ارتباط باشید.

? برای آب شهری با tds حدود 400 میلی گرم چه آنتی اسکالانتی مناسب است ؟

با توجه به اینکه میزان tds آب ورودی پایین است می توانید از آنتی اسکالانت های اویستاو فلوکن و همچنین آنتی اسکالانت ایرانی تولید شده در شرکت با بهترین قیمت وگارانتی تضمین کیفیت استفاده کنید .

? شما برای دستگاه آب شیرین کن کارخانه داروسازی چه نوع آنتی اسکالانتی را پیشنهاد میفرمایید؟

آنتی اسکالانت را بر اساس میزان tds آب ورودی تعیین می کنند پس با توجه به میزان tds می‌توان از آنتی اسکالانت آویستا vitec5000 در صنایع داروسازی استفاده نمود.

? فرمول شیمیایی آنتی اسکالانت به چه صورت است و آنتی اسکالانت از چه موادی تشکیل شده است؟

فرمول شیمیایی آنتی اسکالانت بر اساس گروه فسفاته و پلیمری متفاوت است. در تشکیل آنتی اسکالانت از گروه‌های عاملی فسفاته، اسید کربوکسیلیک ، پلی اکریلیک اسید ، پلیمرهای آنیونی و .. استفاده می‌شود.

? مقدار دوز تزریق آنتی اسکالانت به چه عواملی بستگی دارد و با چه نرم افزاری بایستی مقدار آن را تعیین کرد؟

میزان دوز تزریق آنتی اسکالانت به آنالیز آب خام ورودی، میزان جریان ورودی، میزان TDSآب ورودی، نوع آرایش ممبران‌ها، دما و pH آب بستگی دارد. با در نظر گرفتن موارد فوق الذکر و نرم افزار‌های اختصاصی که توسط شرکت سازنده ارائه می شود، می توان مقادیر دقیق دوز تزریقی آنتی اسکالانت را تعیین کرد.

? نحوه آماده سازی آنتی اسکالانت به چه صورت هست و چه اقداماتی را بابیستی انجام داد؟

مقدار مورد نیاز از آنتی اسکالانت را با توجه به دبی دستگاه با مقدار مشخصی از آب رقیقسازی میکنیم و توسط دوزینگ پمپ به سیستم تزریق می کنیم، محلول ساخته شده بایستی در بازه زمانی 24 تا 48 ساعت مصرف گردد.

? آنتی اسکالانت‌های شرکت شما دارای برگه ایمنی یا MSDS می باشد؟

بله تمامی آنتی اسکالانت های این شرکت دارای برگه ایمنی است. جهت دریافت msds آنتی اسکالانت با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

? آنتی اسکالانت بهتر است قبل از فیلتر کارتریج اضافه شود و یا بعد از فیلتر کارتریج ؟

طبق دستور العمل شرکت‌های سازنده آنتی اسکالانت بهتر است قبل از فیلتر کارتریج آنتی اسکالانت تزریق شود. اما در مواردی که سیستم پیش تصفیه به خوبی عمل نکرده وآب دارای کیفیت پایینی باشد، بایستی بعد از فیلتر کارتریج تزریق شود.

? چه آنتی اسکالانتی برای آب لب شور مناسب هست ؟

آنتی اسکالانت فلوکن و جنسیس برای آب های لب شور مناسب می‌باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

روش کنترل رسوب گذاری بر روی ممبران

  • اضافه کردن اسید به ممبران
  • مکانیسم تعویض یونی برای نرم کردن
  • استفاده مستمر از آنتی اسکالانت

طراحی سایت شرکت تصفیه آب

طراحی وب سایت، علی الخصوص در حال حاضر کهمردم اغلب کشورهای دنیا درگیر ویروس کرونا هستند، بیش از پیش اهمیت یافته است با داشتن وب سایتی مفید شما قادر خواهید بود هم به خود و هم به دیگران کمک شایانی کنید.

در شرایطی که نه تنها در استان خوزستان بلکهدر شهر اهواز و کل کشورما بلکه تمامی جهان در حال دست و پنجه نرم کردن با یکی از مرگبار ترین ویروس‌های جهان در طول تاریخ است اما زندگی افراد نیز در حال تغییر و همراهی با این ویروس است اولین اتفاق در زندگی روزمره نیاز به خرید و تهیه مایهتاج خانه بوده و این دقیقا اولین موج احساس نیاز به خرید‌های اینترنتی و بدون استرس و مراجعه حضوری بود این موضوع طراحی سایت را به یکی از پر تکرارترین درخواست‌ها در دنیای تجارت الکترونیک طی چند ماهاخیر تبدیل کرد، طراحی سایت در اهواز نیز دقیقا با این چنین برخوردی روبه رو شد و ما در لوگو پلاس تمامی تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات طراحی سایت در خوزستان  به کار برده‌ایم.

image_cb6d4deef1cf8fb6057c17706995e02bc478844d

لوگو پلاس ارائهدهنده خدمات طراحی سایت | سئو سایت | خدمات طراحی و چاپ و تمام امور مرتبطبا تجارت الکترونیک آماده همکاری می‌باشد جهت مشاوره با شماره 09366918839 تماس حاصل فرمائید و یا از طریق واتساپ مکاتبه کنید.

همچنین لوگو پلاس همانطور که از شعارش یعنی فراتر از لوگو مشخص است در حوزه سئو با کارنامه ای درخشان ظاهر شده و هم اکنون با کلماتی در حوزه تصفیه آب در صفحات اول گوگل ظاهر شده و خوش میدرخشد.

از کجا اطمینان حاصل کنیم که طرح نهایی مورد رضایت ما است ؟

ما در لوگو پلاس این افتخار رو داشتیم که مشاور و مجری پروژه‌های بین المللی و مدیران با تجربه‌ای باشیم. ما توانستیم با ارائه خدمات طراحی سایت، لوگو و بهینه سازی سئو سایت با سبک و الگوریتم های جدید و متفاوت ظاهر شده و اعتماد و رضایت این عزیزان رو جلب کنیم. از طرفی در تمام مراحل طراحی نظرات شما اعمال خواهد شد و قدم به قدم پیش می‌رویم. پس بی شک میتوان گفت که نتیجه نهایی کاملا مطابق با نیازها و انتظارات شما همشهریان عزیز است.

با توجه به پیشرفت نرم افزا‌رهای تولید محتوای گرافیکی و متنی هر روز بر جذابیت‌های بصری طراحی سایت افزوده می‌شودما در آغاز سال 2021 با رویکردی جدید در طراحی نظر بخش عظیمی از مشتریان را جذب کرده و با آغاز سال 1400 هجری شمسی تخفیفات هیجان انگیزی را برای مشتریان و همراهان عزیزمان در نظر گرفته ایم.

لوگو پلاس به کارگیری استانداردهایجهانی و استفاده از نیروهای متخصص متعهد و خلاق تلاش دارد کسب و کار مشتریانش را با ارائه محصولات کیفی و پشتیبانی گسترده به عنوان شرکای تجاریخود، توسعه دهد، حضور شما در رتبه های برتر در گوگل از اهداف لوگو پلاس می‌باشد. با متخصصین حرفه ای لوگوپلاس نگران رتبه ی سایت خود نباشید.

سایت تصفیه آب abpaksazan.com به عنوان یکی از اولین و بزرگ ترین ارائه دهنده دستگاه های تصفیه آب صنعتی با تجهیزات جانبی اصلی

منابع این مطلب:

آنتی اسکالانت

فیلتر شنی چیست ؟

مزایا و معایب دستگاه تصفیه آب صنعتی به نقل از ایرنا

اجزای تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب

رایج ترین روش تصفیه آب صنعتی

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

 

موضوعات:
موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 15 تير 1400ساعت 19:53 توسط مسلم شريفي | تعداد بازديد : 184 | |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد